Jaroslav Peroutka píše na Facebooku:
Tento falešný prorok Ľuboš Ďurfina (Martin Pekár) šíří další nebezpečný blud: "Ke Slovu se nemá dostat ten, kdo k tomu nedozrál, resp. člověk se nesmí ke Slovu dostat předčasně". Z předčasného setkání se Slovem viní ty, kteří Poselství šíří v KNIŽNÍ podobě, ačkoliv tak činil i Abdruhsin. Dokonce tuto činnost označuje jako "Od Světla odvrácenou", ačkoliv sám Abdrushin Slovo šířil knižně a nařídil svým učedníkům Slovo rozšířit bez ohledu na to, zda je lidé přijmou, či nikoliv.
Uniká mu, že je čas sklizně a "klasy ke sklizni" dozrály buď jako PLNÉ nebo jako PRÁZDNÉ. Prázdné klasy Slovo přijmout ani nemohou, přestože se na Něm mají soudit.
"Abdrushin - Svaté Slovo:
Tak se nyní všechno ve mně vzpírá, když pomyslím na to, že musím toto svaté Poselství nechat nyní šířit mými učedníky; neboť vím, že ani jediný mezi lidmi nebude nikdy skutečně vědět, co tím přijímá, jaká nesmírně vysoká milost Boží v tom spočívá, že to smí slyšet! A této nevědomosti, lhostejnosti a chtění těchto lidí vědět vše nejlépe mám nechat přinášet vstříc to, co přichází v čistotě od stupňů Božího trůnu! Stojí mne to boj, stojí mne to tvrdé přemáhání! Znovu každou hodinu!
Avšak jedno mne při tom utěšuje! Je to zadostiučinění při každém posměchu, každé jízlivosti, při každém odmítavém podotknutí nebo každé známce líné lhostejnosti lidí: Mé vědění, že každý z těchto lidí se skrze své jednání a myšlení soudí na Slově, jehož velikost nechtěl vidět a kolem kterého i nevšímavě procházel. Je mi útěchou vědět to, že člověk každým slovem, které pronese o mém Poselství, dává sám sobě vlastní rozsudek, který pro něj v sobě nese zničení, nebo život!
Toto vědění mi dává všechno unést, všechno překonat! Ani jediná duše tomu nyní nemůže uniknout. Jako soudící meč vrhám nyní mezi vás Slovo k naplnění konečného soudu! To odnímá ode mne smutek! Nechť na ně lidé narážejí, jak chtějí, zraňují se tím pouze sami, nechť se smějí, posmívají nebo vrtí hlavami ... to vše je zasáhne v nejrychlejším vzájemném působení!"
I tím se naplní věta z přednášky "K doprovodu":
"Zlovolní však a nevěcní mají nalézt v těchto slovech samotných své odsouzení."